fbpx

Szukaj rozwiązań! modyfikuj – doświadczaj! (Uginanie na biceps z drążkiem na wyciągu poziomym)

Szukaj rozwiązań! modyfikuj - doświadczaj! (Uginanie na biceps z drążkiem na wyciągu poziomym)

Szukaj rozwiązań! modyfikuj – doświadczaj! (Uginanie na biceps z drążkiem na wyciągu poziomym)

Szukaj rozwiązań ? modyfikuj ? doświadczaj! ? Maszyna: klasycznie do „przyciągania uchwytu na wyciągu poziomym”? OK! ? ale dlaczego nie spróbować wykonać na niej innych partii? I zaatakować dany mięsień pod innym kątem? ? Kiedy, więc warto korzystać z takich opcji i rozwiązań?
Na wstępie jednak nakreślam, że zawsze byłem i jestem zwolennikiem, aby w naszych treninach znajdowały się podstawowe bazowe ćwiczenia w których notujemy progres! ? Ale przechodząc dalej… kiedy warto wprowadzać modyfikacje dodatkowe:
▶ Kiedy nie możemy wykonać kolejnego kroku jeżeli chodzi o progres danej partii mięśniowej
▶ Trenujemy hobbistycznie, dla zdrowia i nie lubimy monotonnych treningów (nie jest to nic złego) aktywność to podstawa!
▶ poszukujemy nowych rozwiązań treningowych do wdrożenia w swój plan treningowy
▶ Jesteśmy w tzw. off sezon lub okresie lekkiego roztrenowania!
▶ Mamy ksywkę „JANKES” ciągle szukamy nowości! i czasami musimy zrobić coś innego/niestandardowego, oraz podzielić się tym z innymi…

Masz dodatkowe pytanie? napisz w komentarzu ??
Pisać więcej takich postów i modyfikacji ćwiczeń? Udostępnij ?

Podobało się?

Udostępnij !

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Mariusz Janecki

Mariusz Janecki

O mnie

Biznes trenera i dietetyka

Nazywam się Mariusz Janecki, jestem trenerem personalnym online, specjalistą z zakresu żywienia i treningu, promotorem zdrowego stylu życia. Sportem pasjonuję się od dziecka, a od kilku lat zawodowo pomagam ludziom w osiąganiu wymarzonej sylwetki, dobrego zdrowia i samopoczucia.

Od 2020r Uczę również trenerów i dietetyków biznesu online.

Sprawdź moje E-booki

YouTube