Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
+48 794 415 252 trener.janecki@gmail.com

Kontakt

Trener Personalny Kraków Mariusz Janecki

Czym wyróżniam się od innych trenerów i dlaczego warto postawić na mnie?

kontakt

Lokalizacja

Kraków

E-mail

trener.janecki@gmail.com

Numer telefonu

+48 794 415 252

[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]

SKONTAKTUJ SIĘ!

Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu nawiązania współpracy lub zadawania pytań w przypadku wątpliwości.

Wcześniej proszę zajrzeć na podstronę FAQ, gdzie odpowiadam na najczęściej zadawane.

Treningi personalne przeprowadzam na terenie Krakowa
Przed zakupem proszę o kontakt.

Zanim podejmiejsz współpracę

przeczytaj!

Moja oferta współpracy posiada rożnego rodzaju pakiety, które na ogół obejmują okres jednego miesiąca. Dlaczego? Wszystko wyjaśnię poniżej.

Często możecie spotkać się z różnego rodzaju ofertami innych trenerów, którzy na ogół oferują plany dietetyczne i treningowe na okres 4-6 tygodni, a co potem? Dostajecie kolejny plan dietetyczny, treningowy na okres kolejnych 4-6 tygodni. A gdzie tutaj kontakt z podopiecznym i kontrola postępów? Zapytacie, ale po co? Przecież mam rozpisany plan na 6 tygodni, a w nim zawarte już odgórnie zmiany. Np. co tydzień odjęcie 200kalorii, dołożenie 20min treningu aerobowego (cardio) itd. A co wypadku, jeśli mija tydzień a waga spada w dół? Czy te zmiany są konieczne? Czy mamy wprowadzać kolejną zmianę, która jest totalnie niepotrzebna? Czy taki trener bez jakiegokolwiek wglądu na Wasze postępy może powiedzieć, że ma pełną kontrolę nad przebiegiem i może zapewnić Wam 100% bezpieczeństwa? ABSURD!!

Wracając do tematu rozpisywania planu, nie dajcie się nabrać na takie coś jak plan na 4-6 tygodni, bo jest to zwykły chwyt marketingowy stosowany przez trenerów (bo przecież muszą za coś brać pieniądze od podopiecznych). Jednak w rzeczywistości wygląda to zupełnie inaczej. Zmiana całej diety jak i planu treningowego co 4-6 tygodni jest zwykłym strzałem w kolano. Organizm przez ten czas nie zdąży się nawet zaadaptować do danego treningu jak i odżywiania! Tak naprawdę, aby ocenić czy dany trening przynosi zamierzone rezultaty, czy dieta się sprawdza, a także ocenić, jak działają na nas poszczególne produkty i makroskładniki jest wręcz nie możliwe, a co za tym idzie? Żaden trener w ten sposób nie jest w stanie w dłuższym wymiarze czasowym poznać Twojego organizmu. A co z efektami? Jasne na początku będą, bo spowoduje to sama dieta i trening. Jednak po kilku tygodniach czy miesiącach takiej współpracy dopiero dostrzegamy, że to nie jest to, co być powinno, a nasza sylwetka nie wygląda do końca tak, jak byśmy tego chcieli.

 

Zdrowie

najważniejsze

Kolejna z najważniejszych kwestii – ZDROWIE!!  Na ten aspekt niestety jest kładziony najmniejszy nacisk. Trenerzy podsyłając gotowe plany dietetyczne czy treningowe nie zwracają na to w ogóle uwagi. Co w efekcie? Po kilku tygodniach, miesiącach nasze zdrowie jest w totalnej rozsypce. U kobiet zaburzony cały układ hormonalny, związany ze zbyt drastycznym obcięciem kalorii i zniwelowaniem tłuszczy do minimum czy problemy z tarczycą; są to jedne z nielicznych przypadłości, z którymi spotykam się na co dzień u kobiet, które zgłaszają się do mnie w sprawie współpracy. U mężczyzn natomiast, niski poziom testosteronu, libido, czy podniesiony kortyzol. Tak to niestety wygląda od wewnątrz, a my dostrzegamy tylko to co widać okiem, czyli progres sylwetkowy.

Ponadto, źle dobrany plan treningowy - jeżeli wg był dobrany, bo w 90% dostajecie gotowca. Pomijając przeciążenie organizmu zbyt dużym i nadmiernym wysiłkiem, co oddziałuje na zdrowie, a w efekcie też na postępy. Dochodzi jeszcze do czegoś takiego jak niesymetryczna sylwetka: najczęściej u kobiet zbyt mocno rozbudowane nogi i ramiona.  U mężczyzn, wręcz brak nóg, zapadnięta klatka – spowodowana nadmiernym jej rozbudowaniem, a zaniedbaniem mięśni pleców, które to właśnie prostują naszą sylwetkę i wtedy zyskuje ona na pełności. Są to jedne z nielicznych błędów, które wynikają ze złego planu treningowego.

Dlaczego

pakiety?

Dlaczego, więc mam tzw. Pakiety (abonamenty) miesięczne za stałą kwotę?
Ja skupiam się na każdym podopiecznym indywidualnie i wprowadzam zmiany w sytuacjach, które tego wymagają. Nie zmieniam całych planów, gdyż jak wspomniałem powyżej jest to totalnie bez sensu! Ponadto, kontakt ze mną w zależności od wybranego Pakietu jest stały, a modyfikacja diety i treningu w zależności od postępów i samopoczucia danej osoby (np. jeżeli po spożyciu danego posiłku osoba nie czuje się komfortowo lub następują zmiany samopoczucia (ospałość), wprowadzamy natychmiast korekty). Jeśli chodzi o dietę, nie narzucam odgórnie posiłków. Uważam to z biegiem czasu i współpracy z podopiecznymi, nawet za bezsensowne. Dlatego u mnie dostajecie przykładowe posiłki oraz całą gamę zamienników (oczywiście w odpowiednich proporcjach) wraz z objaśnieniem, jak z nich komponować dany posiłek. Tak samo w przypadku treningu, jeżeli odczuwacie dyskomfort podczas któregoś ćwiczenia i po analizie techniki (z materiału video lub live) problem dalej występuje, zmieniamy ćwiczenie na inne. Każdy co tygodniowy raport składa się z wypełnienia gotowego formularza, w którym znajdują się m.in. pomiary, waga, zdjęcia sylwetki, posiłków, materiały video z techniką ćwiczeń oraz odczucia odnośnie treningu, diety, jak i życia codziennego, a także pytania dotyczące współpracy jak i luźniejszych tematów. W ten sposób mogę nieustannie wszystko kontrolować, oceniać progres i modyfikować dietę, a także trening w zależności od celu i poprawy danych partii mięśniowych. Uważam, że jest to najlepsze podejście i wszyscy moi podopieczni, co również możecie zobaczyć sami, po wpisach jakie dostaje, metamorfozach, jak i opiniach. Ponadto 90% podopiecznych, z którymi rozpocząłem współpracę nawet 2 lata temu są ze mną po dzień dzisiejszy J

 

Bo dla mnie słowo „trener” to nie osoba, która pomaga nam tylko w osiąganiu doskonałej sylwetki, to coś więcej - to przyjaciel, osoba, do której zawsze i ze wszystkim możemy napisać i liczyć na wsparcie! Bo dobre RELACJE we współpracy do podstawa!!

Każda współpraca rozpoczyna się od wywiadu, w ramach której należy wypełnić formularz dietetyczno – treningowy, w celach szczegółowej analizy potrzeb klienta.

Teraz możesz z czystym sumieniem rozpocząć ze mną swoją przemianę 🙂

Trener Personalny Kraków / Treningi Personalne Kraków